TESTIMONIAL

KANSER/TUMOR :
Anak saya disahkan ada tumor dalam kepala. Pakar kesihatan menasihatkan untuk menjalani surgeri agar tumor tidak melarat. Sambil anak menjalani rawatan hospital, saya dan suami tidak putus-putus berikhtiar mencari jalan alternatif sehingga pada suatu hari kawan lama menelefon mengesyorkan ALPHA LIPID. Kami seboleh-boleh tidak mahu kepala anak dibedah, risikonya tidak snagup kami bayangkan, maklumlah kepala. Dalam masa tiga minggu mencuba ALPHA LIPID, 1 skup setiap 4 jam, doktor mengesahkan anak saya tidak perlu dibedah kerana tumor tersebut sudah tidak dapat dikesan. Anak saya juga sudah tidak muntah-muntah seperti selalu dan tidak nampak pucat seperti sebelumnya...

ZURIAT :
Saya berkahwin 7 tahun lalu dan belum dikurniakan zuriat. Pelbagai ikhtiar dicuba sehinggalah diperkenalkan dengan ALPHA LIPID. Setelah empat bulan saya dan isteri mengamalkan ALPHA LIPID sebagai sarapan pagi, isteri saya disahkan hamil oleh doktor. Alhamdulillah, xrugi mencuba...

DIABETES :
1. Sebelum ni bacaan gula darah mak ngah 19, selepas minum ALPHA LIPID selama tiga minggu, bacaan turun kepada 13. Mak Ngah macam xpercaya, tapi betullah...
2. Tapak kaki saya tak semena-mena melepuh, pecah dan berair. Setiap hari terpaksa berulang ke klinik untuk dressing. Bacaan gula dalam darah tidak berubah-ubah, kekal tinggi sekitar 20. Selepas seminggu berulang alik ke klinik, saya mulai rimas dan risau sebab luka semakin besar. Pada hari ke-8, isteri saya dengan berani dressing luka saya dirumah dan menyumbat lubang luka dengan serbuk ALPHA LIPID. Hal ini dibuat berulang-ulang sehinggalah hari ke-4 luka mulai kering dan mengecut. Denyutan bisa yang saya tanggung akibat luka itu juga menghilang. Bacaan pun jadi normal kepada 7. Peliklah ALPHA LIPID ni...

PATAH TULANG :
Pergelangan tangan ibu saya pulih setelah 2 minggu mencuba ALPHA LIPID. Bukan saya dan ibu sahaja terkejut apabila doktor memberitahu tulang yang patah telah bercantum dalam masa 2 minggu, doktor juga berasa hairan memandangkan usia ibu sudah 72 tahun...

KEGAGALAN BUAH PINGGANG :
Akak dah 2 tahun cuci darah (dialisis). Seminggu 3x. tak boleh kemana-mana. Anak beri ALPHA LIPID, katanya bagus untuk orang sakit macam akak. Akak minum dalam 6 tin, sehari 1/2 skup. Alhamdulillah, doktor dah sahkan tak perlu dialisis lagi, buah pinggang dah molek, badan pun semakin bertenaga...

SAKIT LUTUT :
4 hari minum ALPHA LIPID, mak cik dah boleh berjalan dan x rasa sakit bila memijak...

SAKIT BELAKANG/PINGGANG :
Tulang belakang saya cedera akibat terjatuh 20 mata tangga di tempat kerja. Kecederaan ini menyebabkan saya hidup dalam kesakitan selama lebih 10 tahun. Jiran perkenalkan ALPHA LIPID, katanya bagus untuk tulang. Hari pertama cuba, pada malamnya saya dapat tidur dengan lena...nikmat yang telah hilang lebih 10 tahun datang semula...

DARAH TINGGI/KOLESTROL :
Saya guru sukan berusia 35 tahun. Saya perlu sentiasa sihat dan cergas. Sebaliknya kebelakangan saya sering mengalami sakit tengkuk. Pemeriksaan doktor mendapati paras kolestrol saya 7.78 dan jika tidak dikawal akan menyebabkan stroke. Empat hari mencuba ALPHA LIPID, paras kolestrol turun kepada 6.68 dan selang 3 minggu kemudian paras kolestrol jadi 5.82. Tengkuk rasa lapang dan ringan, tekanan darah 160/90 sebelumnya turut normal 110/80...Syukurlah jumpa ALPHA LIPID...

0 comments:

Post a Comment